POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa warunki akcji promocyjnej (zwanej dalej „Promocją”) prowadzonej pod nazwą „Zniżka -25% na pierwszą wizytę u fizjoterapeuty”.
- Promocja jest organizowana przez GO ON CLINIC Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Strzegomska 138/6, 54-430 Wrocław, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy we Wrocławiu dla Wrocławia Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000827364, NIP: 5010080204, REGON: 385500543, kapitał zakładowy: 5 000 zł (zwaną dalej „Organizatorem”). Organizator jest jednocześnie fundatorem świadczeń przyznanych w Promocji.
- Promocja odbywa się w placówkach stacjonarnych: (dalej łącznie zwanymi ”Placówkami” lub pojedynczo „Placówką”)
- Promocja obowiązuje w Placówkach w okresie 01.08.2024 r. – 31.08.2024 r.. Czas trwania promocji może być wydłużony. (dalej ”Czas trwania Promocji”).
- Celem Promocji jest promowanie Placówek oraz Usług Promocyjnych.
ZASADY PROMOCJI
- Promocja przeznaczona jest dla każdej osoby, która zapiszę się na usługę Fizjoterapia (Pierwsza wizyta) (dalej „Usługą promocyjną”) oraz zapisze w Informacji dodatkowej do wizyty hasło „zniżka na pierwszą wizytę”.
- Uczestnictwo w promocji jest dobrowolne.
- Usługą objętą w promocji jest Fizjoterapia (Pierwsza wizyta).
- W ramach Promocji uczestnik dokonujący w Okresie trwania Promocji zapisu pierwszej wizyty fizjoterapeutycznej u Organizatora dostaje zniżkę -25% od wartości usługi Fizjoterapia (Pierwsza wizyta). Zniżka ta jest o wartości 50 zł (słownie: pięćdziesięciu złotych).
- Promocja obejmuje tylko Placówki stacjonarne i nie dotyczy sprzedaży internetowej.
- Uczestnik Promocji może skorzystać z Promocji tylko jeden raz.
- Uczestnik nie ma możliwości wymiany Usługi promocyjnej na inną lub na jej ekwiwalent pieniężny.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszystkie osoby mają prawo zgłaszać Organizatorowi reklamacje dotyczące ich udziału w Promocji.
- Reklamacje rozpatruje specjalna komisja powołana przez Organizatora.
- Zaleca się, aby reklamacje były sporządzone w formie pisemnej oraz zawierały imię i nazwisko, dokładny adres, datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie, jak również dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania. Reklamacje w formie wiadomości e-mail można przesyłać na adres kontakt@goonclinic.pl.
- Rozpatrywanie reklamacji trwa 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania, włączając w to wysyłkę pisma zawierającego odpowiedź na reklamację. Organizator rozpatrując reklamację, stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora uczestnik zostanie powiadomiony w formie pisemnej na adres uczestnika podany w reklamacji, chyba że uczestnik wybrał inny sposób komunikacji.
- Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna. Bez względu na postępowanie reklamacyjne uczestnik ma prawo dochodzić roszczeń przed sądem powszechnym.
- Uczestnik będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są pod adresem: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595. Ponadto, konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/odr. Celem platformy ODR jest pozasądowe rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami w związku z transakcjami handlowymi.
- Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją w zakresie procedury reklamacyjnej. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osób składających reklamacje stanowi po kliknięciu w podpięty link.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Warunkiem skorzystania z Promocji jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowanie jego treści. Przez przystąpienie przez uczestnika do Promocji domniemywa się, iż uczestnik zaakceptował jego treść.
- W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Jeśli bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w sposób odmienny regulują prawa uczestnika lub obowiązki Organizatora – stosuje się je w miejsce postanowień Regulaminu.