Regulamin promocji „Zniżka -25% na pierwszą wizytę u fizjoterapeuty„


 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa warunki akcji promocyjnej (zwanej dalej „Promocją”) prowadzonej pod nazwą „Zniżka -25% na pierwszą wizytę u fizjoterapeuty”.
  2. Promocja jest organizowana przez GO ON CLINIC Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Strzegomska 138/6, 54-430 Wrocław, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy we Wrocławiu dla Wrocławia Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000827364, NIP: 5010080204, REGON: 385500543, kapitał zakładowy: 5 000 zł (zwaną dalej „Organizatorem”). Organizator jest jednocześnie fundatorem świadczeń przyznanych w Promocji.
  3. Promocja odbywa się w placówkach stacjonarnych: (dalej łącznie zwanymi ”Placówkami” lub pojedynczo „Placówką”)
  4. Promocja obowiązuje w Placówkach w okresie 01.08.2024 r. – 31.08.2024 r.. Czas trwania promocji może być wydłużony. (dalej ”Czas trwania Promocji”).
  5. Celem Promocji jest promowanie Placówek oraz Usług Promocyjnych.

 

ZASADY PROMOCJI

  1. Promocja przeznaczona jest dla każdej osoby, która zapiszę się na usługę Fizjoterapia (Pierwsza wizyta) (dalej „Usługą promocyjną”) oraz zapisze w Informacji dodatkowej do wizyty hasło „zniżka na pierwszą wizytę”.
  2. Uczestnictwo w promocji jest dobrowolne.
  3. Usługą objętą w promocji jest Fizjoterapia (Pierwsza wizyta).
  4. W ramach Promocji uczestnik dokonujący w Okresie trwania Promocji zapisu pierwszej wizyty fizjoterapeutycznej u Organizatora dostaje zniżkę -25% od wartości usługi Fizjoterapia (Pierwsza wizyta). Zniżka ta jest o wartości 50 zł (słownie: pięćdziesięciu złotych).
  5. Promocja obejmuje tylko Placówki stacjonarne i nie dotyczy sprzedaży internetowej.
  6. Uczestnik Promocji może skorzystać z Promocji tylko jeden raz.
  7. Uczestnik nie ma możliwości wymiany Usługi promocyjnej na inną lub na jej ekwiwalent pieniężny.

      POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie osoby mają prawo zgłaszać Organizatorowi reklamacje dotyczące ich udziału w Promocji.
  2. Reklamacje rozpatruje specjalna komisja powołana przez Organizatora.
  3. Zaleca się, aby reklamacje były sporządzone w formie pisemnej oraz zawierały imię i nazwisko, dokładny adres, datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie, jak również dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania. Reklamacje w formie wiadomości e-mail można przesyłać na adres kontakt@goonclinic.pl.
  4. Rozpatrywanie reklamacji trwa 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania, włączając w to wysyłkę pisma zawierającego odpowiedź na reklamację. Organizator rozpatrując reklamację, stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora uczestnik zostanie powiadomiony w formie pisemnej na adres uczestnika podany w reklamacji, chyba że uczestnik wybrał inny sposób komunikacji.
  5. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna. Bez względu na postępowanie reklamacyjne uczestnik ma prawo dochodzić roszczeń przed sądem powszechnym.
  6. Uczestnik będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są pod adresem: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595. Ponadto, konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/odr. Celem platformy ODR jest pozasądowe rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami w związku z transakcjami handlowymi.
  7. Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją w zakresie procedury reklamacyjnej. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osób składających reklamacje stanowi po kliknięciu w podpięty link.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Warunkiem skorzystania z Promocji jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowanie jego treści. Przez przystąpienie przez uczestnika do Promocji domniemywa się, iż uczestnik zaakceptował jego treść.
  2. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Jeśli bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w sposób odmienny regulują prawa uczestnika lub obowiązki Organizatora – stosuje się je w miejsce postanowień Regulaminu.



Kontakt


Oddział Strzegomska

Strzegomska 138/6
54-430 Wrocław


Oddział Nowowiejska

Nowowiejska 5
50-323 Wrocław


Telefon

530 30 50 40


E-mail

kontakt@goonclinic.pl



Skontaktuj się


Adres

ul. Strzegomska 138/6 (IV piętro)
54-430 Wrocław


Adres

Nowowiejska 5
50-314 Wrocław


Telefon

530 30 50 40


E-mail

kontakt@goonclinic.pl



Bądź na bieżąco


Facebook

facebook.com/wroclawgoonclinic